امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
صفحه نخست | اجتماعی | آغاز محدودیت های کرونایی وضعیت نارنجی در شهرستان بندرعباس

آغاز محدودیت های کرونایی وضعیت نارنجی در شهرستان بندرعباس

منتشر شده در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴
قرمز

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس،عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: باتوجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهرستان بندرعباس ،لازم است مردم شهرستان بندرعباس، ادارات، بازاریان، ناوگان حمل و نقل، مجتمع‌های تجاری و سایر مکان های عمومی پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دستگاههای ذی ربط و تیم‌های بازرسی  نظارت‌های خود را افزایش دهند و حوزه انتظامی نیز مراقبت کند تا مراسمات عروسی در فضای بسته برگزار نشود و در صورت لزوم با حداقل نفرات در محیط باز انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: راهنمایی و رانندگی و هلال احمر و سایر ارگانها و سازمان‌هایی که سیستم پیجر صوتی دارند با هشدارهای صوتی در سواحل و بوستانها مسافرین را از وضعیت نارنجی شهرستان آگاه سازند و اعلام کنند تا آنها هر چه سریعتر بندرعباس را به مقصد شهر خود ترک کنند.

کناری اظهار کرد: نیروی انتظامی با کمک هلال احمر ورودی های شهرستان را کنترل کنند و شهرداری با نصب بنر در ورودی‌های شهر اطلاع رسانی کند که وضعیت شهرستان نارنجی است و ورود مسافر به شهر ممنوع می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیتی که در کمپ ماده ۱۶ وجود دارد باید هر چه سریعتر نسبت به جداسازی افراد اقدام شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4894

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *