امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲
صفحه نخست | اقتصادی | آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی قطعه اول محور تازیان بندرعباس

آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی قطعه اول محور تازیان بندرعباس

اخبار :
منتشر شده در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳

 عملیات اجرایی تعریض و بهسازی قطعه اول محور تازیان به حومه با حضور مردم منطقه،استاندار هرمزگان، محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

عملیات اجرایی تعریض و بهسازی قطعه اول محور تازیان بندرعباس آغازشد

به گزارش پایگاه خبری قشم، صبح امروز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی قطعه اول محور شهر تازیان به حومه با حضور مردم منطقه، مسئولان محلی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان آغازشد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این آئین با اشاره به اهمیت بهبود وضعیت مسیرهای مواصلاتی در برنامه‌های دولت گفت:افزایش امنیت تردد مردم هدف اصلی اصلاح محورهای شهری و روستایی است.

وی اختصاص اعتبارات حوزه راهسازی را ویژه دانست و افزود: برای این پروژه ۳۰۹ میلیارد ریال درنظر گرفته شده که تامین بموقع آن در دستور کار است تا در هفته دولت مسیر آماده و به مردم تقدیم شود.

استاندار هرمزگان گفت: امروز تعریض و بهسازی قطعه اول محور دسترسی شهر تازیان به روستاهای شهرو، چاهو، بلندو، گربند و سودرو به طول ۶/۵ کیلومتر آغاز شد.

لازم به ذکر است ۶۲۵۰ مترمکعب عملیات خاکی پروژه شامل خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و امروز اجرای ۲۸ دستگاه ابنیه فنی، ۵۶۰۰ زیراساس و اساس همچنین ۲۹۵هزار مربع سانتیمتر آسفالت پروژه شروع شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22054

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات