امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | آشنایی با کشور گویان فرانسه

آشنایی با کشور گویان فرانسه

منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
گویان فرانسه

به گزارش پایگاه خبری قشم، گویان فرانسه از شرق و جنوب با برزیل و از غرب با سورینام هم‌مرز است.

گویان فرانسه در یک نگاه

پایتخت این بخش کاین و جمعیت این کشور ۲۹۰٬۱۰۹ است.

گویان فرانسه از تمام کشورهای آمریکای جنوبی کوچکتر است؛ اما در میان کشورهای مستقل آمریکای جنوبی، سورینام کوچک‌ترین می‌باشد.

زبان مادری مردم این کشور، فرانسوی است. البته زبانهای دیگری در این کشور تکلم می‌شوند از جمله کریول گویان، هندی کارائیبی، هلندی، کریول هائیتی و…

در ادامه به معرفی تعدادی از جاذبه های دیدنی این کشور میپردازیم.

جاذبه های دیدنی گویان فرانسه

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که بهتر است بازدید از آن را حتما در لیست خود قرار دهید، جزیرۀ شیطان می باشد. این جزیره در جنوب این کشور قرار دارد و در طول قرن ها توسط پادشاهی های مختلفی مانند اسپانیا، هلند، بریتانیا و فرانسه اشغال شده است.

از دیگر دیدنی های مهم این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند می توان به جزایر Salvation اشاره کرد. این جزایر کوچک که در شرق این کشور قرار دارند بیشتر شهرت خود را مدیون آتشفشان های خود می باشند که البته همه آنها در حالت نیمه فعال هستند.

پارک آمازونی گینه یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود. در واقع پارک آمازونی گینه به عنوان بزرگترین پارک ملی در فرانسه محسوب می شود که تمام جنگل های بارانی این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.

در این کشور جزیره های مختلفی وجود دارد که یکی از برجسته ترین آنها جزیره سنت جوزف نام دارد. شما می توانید با جزیره سنت جوزف در جنوب این کشور آشنا شوید. این جزیره که در امتداد اقیانوس اطلس قرار گرفته، یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در منطقه محسوب می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8522

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات