امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲
صفحه نخست | اجتماعی | آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد در یازدهمین کنگره امام سجاد(ع)

آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد در یازدهمین کنگره امام سجاد(ع)

منتشر شده در ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶
کنگره

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از مهر، علی صالحی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برکات معنوی این همایش بین‌المللی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان افتخار دارد که خدمتگزار رویدادی باشد که مزین به نام مبارک چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است و بر این اساس تلاش می‌کنیم به منظور تعمیم معارف اهل بیت (علیهم السلام) با هماهنگی مرکز رسانه قوه قضاییه، نقشی مؤثر در اجرای شایسته این کنگره داشته باشیم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد «علیه السلام» به عنوان رویدادی مهم و درخور تحسین طی سالیان متمادی، موجب اعتلای جایگاه فرهنگی و رشد معنوی استان هرمزگان شده است.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه و حمایت از زندانیان نیازمند استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند و افرادی که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیر عمد شده اند، اقدامی خداپسندانه و در تأسی از سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) است و باید از تمامی ظرفیت‌های نهادهای حمایتی و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.

وی افزود: آزادی این زندانیان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تأثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آنها را نیز تسریع می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دیه پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم می‌سازند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6875

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *