امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | آبشار بدو از جاذبه های گردشگری بندر لنگه

آبشار بدو از جاذبه های گردشگری بندر لنگه

منتشر شده در ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷
آبشار بدو

به گزارش پایگاه خبری قشم، این آبشار به صورت پلکانی به پایین میریزد. فاصله آبشار تا روستای لمزان در حدود ۴ کیلومتر است و دسترسی به آن از طریق جاده خاکی به سمت شمال روستا قابل انجام است. وجود اشکال پلکانی منظم در این آبشار مناظر زیبایی خلق کرده است.

نام این آبشار، از کوه بدو که در کنار آبشار قرار دارد، برگرفته شده است. آب آبشار نیز از همین کوه سرچشمه می‌گیرد. شکل پلکانی این آبشار بسیار جالب توجه بوده و کاملا به طور طبیعی شکل گرفته‌ است. به همین سبب، آبشار بدو را آبشار پلکانی نیز می‌نامند. در فصول گرم، آب آبشار شدت چندانی ندارد. اما اگر در فصول پر باران به بازدید از آبشار بروید، با منظره زیبایی از سرازیر شدن آب آبشار از کوه بدو به سمت زمین روبرو خواهید شد. آب آبشار در این مواقع به قدری پر قدرت است که با اصابت به بستر زمین برخورد می‌کند و قطراتش را در هوا پخش می‌کند.

حیوانات گوناگونی در اطراف این آبشار زیست می‌کنند. اگر علاقه مند به دیدن این حیوانات هستید، در صورت خوش شانس بودن آهوی جبیر یا تیهوا را در بازدید از آبشار مشاهده خواهید کرد که در طبیعت زیبای بدو مشغول چرا است. همچنین، انواع گوناگونی از پرندگان در این منطقه زندگی می‌کنند که صدایشان در منطقه می‌پیچد و هر لحظه به گوشتان خواهد رسید.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات