امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
صفحه نخست | اقتصادی | انعقاد تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیارد ریالی تامین لوله برای آبرسانی در استان هرمزگان

انعقاد تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیارد ریالی تامین لوله برای آبرسانی در استان هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۰

استاندار هرمزگان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیارد ریالی تامین لوله برای آبرسانی در استان، گفت: صنایع جهت تامین لوله و زیرساخت‌های حل مشکل آب استان پای کار بیایند.

به گزارش پایگاه خبری قشم، سازمان برنامه و بودجه استان، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس، شرکت صبافولاد خلیج‌فارس، شرکت فولاد هرمزگان جهت تامین لوله موردنیاز پروژه‌های آبرسانی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال، گفت: از صنایع همراه در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آبرسانی نهایت قدردانی را داریم.

وی افزود: برخی از مسائل به تنهایی توسط دولت قابل حل نیست چرا که منابع دولتی محدود هستند و باید تمام ظرفیت‌ها مانند مسئولیت‌های اجتماعی و مولد‌سازی را پای کار بیاوریم.

دوستی  با اشاره به صدور مجوز برای احداث آب‌شیرین‌کن‌های جدید، عنوان کرد: دولت سیزدهم اتفاقات مبارکی را در حوزه شیرین‌سازی آب دریا رقم زده است و از نیمه دوم مهر ماه تا نیمه اول آبان ماه چندین آبشیرین‌کن در استان به مرحله بهره‌برداری رسیده  و یا در مرحله تست برای وارد مدار شدن است‌.

 نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، عنوان‌کرد: آبشیرینکن‌های زیارت، باسعیدو، تنب، هرنگ، سوزا و ۲۰۰ هزار مترمکعبی به اتمام رسیده است و سرعت احداث و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها در استان  مناسب است از این رو نیاز است احداث شبکه انتقال هم به سرعت انجام شود.

استاندار هرمزگان، تاکید‌کرد: به همه مدیران صنایع اعلام می‌کنیم، واقعا اگر دغدغه مردم را دارید در امر آبرسانی به کمک بیایند و هر صنعت تامین بخشی از لوله‌ها و تجهیزات مورد نیاز در احداث شبکه انتقال آب را بر عهده بگیرد‌.

وی خاطرنشان‌کرد: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، کمک بزرگی به دولت در بحث حل مشکل آب مردم استان است و برای تامین لوله طبق تفاهم‌نامه ۹۰ میلیاردتومانی امروز، پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و صبافولاد خلیج‌فارس مشارکت کرده‌اند‌.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15580

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات