امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | دو دستگاه لپ تاپ، هدیه کسبه دودلفین به سازمان انتقال خون شهرستان قشم

دو دستگاه لپ تاپ، هدیه کسبه دودلفین به سازمان انتقال خون شهرستان قشم

منتشر شده در ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰:۳۵

حمید دریانوردپور، نماینده مدیران مجتمع‌های تجاری شهر درگهان و مدیر مجتمع تجاری دودلفین از اهدای ۲ دستگاه لپ تاپ به سازمان انتقال خون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قشم، نماینده مدیران مجتمع‌های تجاری شهر درگهان و مدیر مجتمع تجاری دودلفین دو دستگاه لپ تاپ به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال توسط بازاریان خیر مجتمع تجاری دودلفین و با مساعدت فرماندار محترم شهرستان قشم و مدیر محترم امور درگهان خریداری و در اختیار سازمان انتقال خون شهرستان قشم قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام در راستای استقلال سازمان انتقال خون شهرستان قشم برای اجرای طرح های سیار خونگیری در سطح شهرستان انجام شد که برای اجرای این گونه طرح‌ها نیازمند دریافت لپ تاپ از مرکز استان بود.

دریانوردپور عنوان کرد: خوشبختانه با همت خیرین این مشکل رفع گردید و گامی بزرگ در برطرف کردن دغدغه بیماران نیازمند به خون در سطح شهرستان قشم برداشته شد.

گفتنی است که عصر امروز فرماندار قشم و بخشدار طی مراسمی ضمن اهدای خون در سالن نمازخانه مجتمع تجاری دودلفین درگهان به منظور ترویج فرهنگ اهدای خون، این دو دستگاه لپ تاپ را به مسئولان این سازمان اهدا کردند.

دکتر زراعی، رئیس سازمان انتقال خون استان هرمزگان ضمن تشکر از اهدا ۱۱۶ واحد خون توسط شهروندان و بازاریان درگهان در پایان مراسم از مردم درگهان و کسبه دودلفین که در این طرح خداپسندانه استقبالی بی نظیر داشتند قدردانی و تشکر کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=14892

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات