امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲
صفحه نخست | اخبار قشم | امام جمعه هرمز گفت: نبود یک آمبولانس دریایی در جزیره هرمز زخم کهنه ای بر پیکر مردم است

امام جمعه هرمز گفت: نبود یک آمبولانس دریایی در جزیره هرمز زخم کهنه ای بر پیکر مردم است

منتشر شده در ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸

امام جمعه هرمز گفت: هفت هزار نفر هرمزی در آب‌های خلیج‌فارس زندگی می‌کنند اما یک آمبولانس دریایی مناسب برای انتقال بیمار وجود ندارد پس مسئولان استان هرمزگان چه می‌کنند؟

به گزارش پایگاه خبری قشم، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه هرمز با اشاره به خرابی و نبود آمبولانس در جزیره هرمز اظهار کرد: مشکلات درمانی زخم کهنه‌ای بر پیکره مردم این جزیره است و مسؤولان در این مدت به‌جای عملی کردن وعده‌هایشان حاضر نیستند از مردم عذرخواهی کنند.

خطیب جمعه هرمز تصریح کرد: ۷ هزار نفر هرمزی در آب‌های خلیج‌فارس زندگی می‌کنند اما یک آمبولانس دریایی مناسب برای انتقال بیمار وجود ندارد پس مسئولان استان هرمزگان چه می‌کنند و تا چه زمان می‌خواهند وعده درست شدن شرایط را بدهند؟

رستاخیز گفت: آمبولانس دریایی کنونی هرمز آمبولانس استانداردی نیست و مشکل تجهیزات اولیه نظیر دستگاه احیا، مونیتورینگ وغیره دارد و مدت ها است مسؤولان وعده ساخت آمبولانس دریایی را می دهند اما خبری از آن نیست.

امام جمعه هرمز بااشاره میلاد باسعادت خاتم انبیا محمد مصطفی (ع) و هفته وحدت گفت: خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو و معیار انسانیت قرار داده است و روز قیامت معیار انسانیت پیامبر گرامی اسلام است.

خطیب جمعه هرمز افزود: امام صادق علیه السلام در زمان امامتش در میدان مبارزه با همه جریانات فکری مبارزه کرد تا عقاید باطل را از بین ببرد و عقاید ناب اسلامی را در جهان نهادینه کند و یک جهاد تبیین تمام عیار را انجام داد.

حجت الاسلام رستاخیز بیان کرد: مستکبران عالم آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی با حمایت از سبک زندگی هم جنس گرایان و گروه‌های منحرف جنسی یک جنگ جهانی علیه نهاد خانواده را شروع کرده‌اند.

امام جمعه هرمزاظهارداشت: از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی بابت تلاش‌های شبانه روزی جهت حفظ امنیت مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.

امام جمعه هرمز بااشاره به حضور  رئیس جمهوری اسلامی در سازمان ملل و سخنرانی ایشان در مجمع عمومی گفت: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را در سازمان ملل تهدید به حمله هسته‌ای کرد که این تهدید مغایر با قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل است و مقامات اطلاعات رژیم صهیونیستی می‌داند که توان حمله به ایران را ندارند.

وی گفت: مشکل اصلی این رژیم به مرحله بعد از خطا برمی‌گردد آنها می‌دانند ایران پرچمدار محور مقاومت است با یک اشاره اسرائیل نابود خواهد شد.
امام جمعه هرمز در خطبه نخست بااشاره به آیات وروایات به بحث خداترسی درونی پرداخت که در قسمتی از آن گفت: تقوا آن حالت خداترسی درونی است که انسان را وادار می‌کند که در مقابل گناه عکس‌العمل نشان دهد مانع آلوده شدن وجود انسان می‌شود و در برابر هوا و هوس و شهوات ایستادگی می‌کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15045

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات