امروز : ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵
صفحه نخست | مشاهیر استان | مصاحبه با آقای گل فوتبال روستای کوران فین هرمزگان

مصاحبه با آقای گل فوتبال روستای کوران فین هرمزگان

منتشر شده در ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱

به گزارش پایگاه خبری قشم، پس از بازی‌های درخشان تیم کوران در صدد مصاحبه با کاپیتان ۲۷ساله تیم بر آمدیم تا کمی بیشتر با این بازیکن خوش‌اخلاق و تکنیکی منطقه کوران آشنا شویم.
وی در کوران به‌عنوان آقای گل فوتبال کوران شناخته شده است. در اولین حضور در لیگ شهرستان فین به‌عنوان گل زن برتر، زننده سریع‌ترین گل (ثانیه ۲۰ به تیم میثم فین) و زننده‌ترین گل (دقیقه ۹۷ به مارم) شناخته شده است.
لطفاً خودتان را به طور کامل معرفی کنید.
موسی ملت خواه متولد ۱۳۶۵ در روستای کوران هستم.
دوران ورزشی شما چگونه آغاز شد؟
از ۱۶ سالگی فوتبال را به طور حرفه‌ای شروع کردم
الفبای فوتبال را در کدام تیم آموختید؟
تیم کوران و تا کنون ۷۰ بازی برای تیم انجام داده‌ام و اکنون به‌عنوان کاپیتان تیم درحال‌خدمت به تیم روستای خودم هستم. در اولین بازی برای تیم کوران که مقابل تیم برق شوادان برگزار شد ۲ گل به ثمر رساندم و یک پاس گل دادم و پس از آن موفق شده‌ام ۹۰ گل را در مسابقات فوتبال و فوتسال برای کوران به ثمر برسانم.
از افتخاراتی که کسب کرده‌اید بگویید؟
در جام نوروز سال ۸۵ در زاهد محمود، جام نوروز سال ۸۷ در کهنه، جام نوروز در سال ۸۸ در روستای دشت، جام رمضان ۱۳۹۰ در رویدر برای تیم بهزیستی رویدر و لیگ ۱۳۹۰-۹۱ و ۹۱-۹۲ شهرستان فین بازی کرده‌ام. در لیگ فین سال ۱۳۹۰-۹۱ به‌عنوان آقای گل معرفی شدم.
در یک بازی تدارکاتی با تیم روستای حسین‌آباد که با نتیجه۶بر صفر به نفع تیم کوران به پایان رسید ۵ گل را به ثمر رساندم و در دیداری که در لیگ فین مقابل تیم کهتک با نتیجه ۱۰ بر ۱ به پایان رسید نیز ۵ گل زدم. مهم‌ترین گل‌هایم را گل کاشته به تیم ذوالفقار زاهد محمود (کوران ۳-ذوالفقار زاهد محمود ۰)و گل راه دور به تیم بهزیستی رویدر (کوران ۵-بهزیستی رویدر ۱)می‌دانم.
در یک بازی تدارکاتی با تیم روستای حسین آباد که با نتیجه ۶ بر صفر به نفع تیم کوران به پایان رسید ۵ گل را به ثمر رساندم و در دیداری که در لیگ فین مقابل تیم کهتک با نتیجه ۱۰ بر ۱ به پایان رسید نیز ۵ گل زدم. مهم‌ترین گل‌هایم را گل کاشته به تیم ذوالفقار زاهدمحمود (کوران۳-ذوالفقار زاهدمحمود۰)و گل راه دور به تیم بهزیستی رویدر (کوران ۵-بهزیستی رویدر۱)می‌دانم.
از علاقه خودتان بگویید؟
پدر؛ با افتخار صدایش میزنم.
فوتبال؛عشق و تمام زندگی من
کوران؛ از جانم دوستش دارم.
رائول؛ بازیکن محبوب من
استقلال؛ رویای فوتبال من

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=14985

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =