به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت صبح امروز در حاشیه نشست با فعالان صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان اعلام کرد: کار این سامانه به گونهای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع می شود را بررسی نموده و کار را متناسب با درخواست موجود به بخش و واحد مربوطه به طور مستقیم ارجاع می دهد و در اسرع وقت به دست فرد مربوطه می رسد و از طرف درخواست کننده، پیگیری کرده که این کار به سرانجام برسد.
وی ضمن اشاره به حذف بروکراسی اداری با توجه به راه اندازی سامانه پاسخگویی در وزارت صمت افزود: امید است این سامانه که در هفته جاری در استان هرمزگان فعال شده است طی یکی دو هفته آینده بطور کامل عملیاتی شود و این نوید خوبی است که کارهای اداری یا بروکراسی که همه از آن به نحوی مشکل دارند در بخش صنعت، معدن و تجارت ازبین برود.
وزیر صنعت معدن و تجارت ابراز داشت: تا اکنون ممکن است شهروندان هرمزگانی به تلفن ۱۲۴ بعنوان تلفن شکایات قیمت کالا و خدمات توجه کرده باشند ولیکن از این پس علاوه بر طرح شکایت، شهروندان می توانند تمامی درخواستهای این مجموعه اعم از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری و طرح هر گونه مساله را با ارتباط گرفتن با سامانه ۱۲۴ راهنمایی لازم را دریافت کنند.