به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از مهر، اصغر سلمان زاده در گفتگویی بیان داشت: در راستای طرح تحول اقدام مشترک تنظیم بازار استانداری هرمزگان که به منظور نظارت برنحوه تهیه وتوزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در بین واحدهای صنفی صورت گرفت، تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترکی به همراه اتاق اصناف و بازرس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان سیریک از سطح واحدهای صنفی و فروشگاه بزرگ سیریک بازدید به عمل آمد، که ۴ تا از این واحدها شاهد تخلفات عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و تخلفات بهداشتی بودند.
سلمان زاده با بیان اینکه، در واقع حضور در بازار از وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی نیست، افزود: اداره تعزیرات حکومتی به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم، همچنین دسترسی آسان به شعب تعزیرات، هر جایی که لازم باشد با همکاری سایر دستگاه های نظارتی مانند شبکه بهداشت و درمان، صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و دیگر دستگاه های مربوطه حضور پیدا خواهد کرد، و با متخلفان برخورد می کنند.
وی با بیان اینکه، در گشت های مشترک ضمن نظارت های میدانی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گردد، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی به منظور حضور محسوس در بازار در قالب گشت مشترک بصورت برنامه ریزی شده و دوره ای بر بازار نظارت های لازم را دارند و در صورت مشاهده تخلف سریعا برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تمام افراد برای ثبت شکایت در سازمان تعزیرات می توانید از دو طریق اقدام کنند، یکی اینکه با شماره گیری تلفن ۱۳۵ ثبت شکایت کنند، و اینکه افراد می توانند گزارشات خود را در سایت t135.ir که در ادامه به روند شکایت و پیگیری شکایت خواهیم پرداخت.
وی اضافه کرد: افراد می توانند با سامانه پیامای ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات خود را ثبت کنند.و همچنین برای پیگیری شکایت خود قسمت پیگیری شکوائیه را انتخاب کرده و با ثبت شماره پیگیری خود ادامه کار خود را طبق روال پیگیری کنند.
سلمان زاده با اشاره به اینکه، ما در بررسی و رسیدگیها به نحوی عمل می کنیم که در حق مردم اجحافی صورت نگیرد و از طرفی هم شاهد افزایش قیمتها نباشیم، خاطرنشان کرد: در طول ۱۰ ماه گذشته به بیش از ۳ هزار پرونده تخلفات صنفی از سیریک رسیدگی کرده ایم، که تعدادی مختومه و منتهی به صدور راُی شده است.