امروز : ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳
صفحه نخست | سیاسی | پیام دهیار هلر در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه

پیام دهیار هلر در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه

اخبار :
منتشر شده در ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ جابر جاشو محمدی قشمی دهیار هلر با انتشار پیامی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را گرامی داشت.

پیام دهیار هلر در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه

متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن االرحیم
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند.

به خاک افتادن سردار رشید اسلام، مبارز خستگی ناپذیر جبهه‌های نبرد علیه دشمن غاصب صهیونیستی، فرمانده والا مقام، شهید حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امت اسلامی و ملت مظلوم لبنان و فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت شریف ایران ، همکاران وزارت نیرو ، شهروندان خدای جوی استان هرمزگان و تمامی جان بر کفان و غیورمردان حزب‌الله تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

مردم مظلوم و حق طلب فلسطین سالهاست توسط یک ویروس آمریکایی-صهیونیستی در کانون فجیع‌ترین و بیشرمانه‌ترین جنایت تاریخ بشر قرار دارند و در این راه آزادگان بسیاری در سراسر جهان و بالاخص کشورهای محور مقاومت جان خود را تقدیم عزت و آزادگی انسانیت در فلسطین کرده‌اند

شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه لکه ننگ دیگری بر دامان صهیونیست های کودک کش و جنایتکار و حامیان کوردل آنان است. ملت‌های آزاده و بویژه جوانان غیور منطقه و ملت هوشمند لبنان بیدارند و گر چه امروز یکی دیگر از قهرمانان بنام خود را از دست داده اند ولی در بین خود صدها هزار و بلکه میلیونها «ابوالعبد» را با همان عزم و صلابت و آماده پیوستن به صف مبارزه با اشغالگران و تروریست های بی فرهنگ می یابند.

اینجانب با عرض تسلیت این حادثه ناگوار به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران و استان هرمزگان ، از پروردگار متعال برای این شهید عزیز، رحمت واسعه الهی و علو درجات مسالت دارم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی هلر

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24482

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =