امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
صفحه نخست | ورزشی | پایان اولین دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه زیر ۱۴سال جام دوستی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت آفرین جی جیان

پایان اولین دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه زیر ۱۴سال جام دوستی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت آفرین جی جیان

اخبار :
منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ مسابقات فوتسال چهار جانبه زیر ۱۴سال جام دوستی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت آفرین جی جیان در تاریخ ۶/۲۲ /۱۴۰۳ و۱۴۰۳/۶/۲۳ باحضور چهار تیم، وحدت آفرین جی جیان، پیروزی زینبی،نیروصلح توریان و کیهان بستک برگزار شد.

پایان اولین دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه زیر ۱۴سال جام دوستی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت آفرین جی جیان

تیم های نیرو صلح توریان و کیهان بستک به فینال این مسابقات راه یافتند که نیروصلح توریان توانست ۳بر۲کیهان بستک را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.
همچنین دو تیم وحدت آفرین جی جیان و پیروزی زینبی در رقابتی پایاپای و نفس گیر برای مقام سومی به مصاف هم رفتند،درپایان پیروزی زینبی بانتیجه ۲-۰برنده این مسابقه شد و مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

آقای گل این دوره از مسابقات حسام زیوری از نیرو صلح توریان،بهترین بازیکن آقای احسان قاسمی از پیروزی زینبی،بهترین دروازه بان آقای ادیب نوری از کیهان بستک و آقای محمد محمودی از وحدت آفرین جی جیان به عنوان بهترین مدافع وپدیده این مسابقات آقای عرشیا الهامی از کیهان بستک شناخته شدند.

در پایان مدیر عامل باشگاه وحدت آفرین جی جیان، امام جمعه محترم،ریس شورای اسلامی محترم و دهیار روستای جیجیان از تمامی باشگاههای ورزشی جهت همکاری و شرکت در این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کردند و جوایزی جهت یادبود به بهترینها اهداء نمودند. لذا با یاری خداوند این دوره ها مستمر و هر چه باشکوه تر در آینده برگزار خواهدشد تا باعث نشاط وشادی نونهالان این منطقه شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات