امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
صفحه نخست | اجتماعی | تعرفه‌های دوبرابری واردات خودروهای هایلوکس توسط شرکت دهکده تولید عظیم قشم

تعرفه‌های دوبرابری واردات خودروهای هایلوکس توسط شرکت دهکده تولید عظیم قشم

منتشر شده در ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ درخواست شهروندان از مهدی مجد دادستان محترم شهرستان قشم، رسیدگی به تعرفه‌های بالای واردات خودروهای هایلوکس، توسط شرکت دهکده تولید عظیم قشم را دارند.

تعرفه‌های دوبرابری خودروهای هایلوکس توسط شرکت دهکده تولید عظیم قشم

با سلام و احترام،
جمعی از شهروندان و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم، بدین‌وسیله مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت مبالغ غیرمنصفانه توسط شرکت “دهکده تولید عظیم قشم” که به‌عنوان نماینده واردات خودروهای هایلوکس در این منطقه فعالیت می‌کند، به اطلاع جنابعالی می‌رسانیم.
طبق اطلاعات موجود، این شرکت از متقاضیان واردات خودروهای هایلوکس مبالغی تقریباً دوبرابر تعرفه‌های مشابه در سایر مناطق آزاد کشور دریافت می‌کند. این در حالی است که در دیگر مناطق آزاد، نه‌تنها هزینه واردات به‌مراتب کمتر است، بلکه خودروها اجازه تردد آزادانه در کل استان را دارند. اما در منطقه آزاد قشم، خودروها تنها به محدوده این منطقه محدود می‌شوند و اجازه تردد در سایر نقاط استان را ندارند.
علاوه بر این، شرکت مذکور در قبال این تعرفه‌های دوبرابر هیچ خدمات ویژه یا افزوده‌ای ارائه نمی‌دهد که بتواند چنین افزایش هزینه‌ها را توجیه کند.
این تفاوت‌ها علاوه بر تحمیل هزینه‌های سنگین به متقاضیان واردات خودرو در قشم، منجر به ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی در مقایسه با سایر مناطق آزاد کشور شده است و هیچ‌گونه مزیت و خدمات خاصی برای توجیه این تعرفه‌های بالا ارائه نمی‌شود.

از جنابعالی تقاضا داریم دستور فرمایید تا با بررسی دقیق این موضوع، اقدامات لازم جهت اصلاح این روند ناعادلانه و حمایت از حقوق شهروندان و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم انجام گردد.

پیشاپیش از توجه و عنایت جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت کمال تشکر و قدردانی را داریم.

با احترام،
جمعی از شهروندان و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25184

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *