امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲
صفحه نخست | اجتماعی | مشاهده عنکبوت بیوه سیاه در مدرسه رازی طولا؛ پیگیری سریع مسئولین را می طلبد

مشاهده عنکبوت بیوه سیاه در مدرسه رازی طولا؛ پیگیری سریع مسئولین را می طلبد

منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ با اینکه یک هفته به بازگشایی مدارس باقی نمانده است، طبق گزارشات مردمی در مدرسه پسرانه رازی طولا، عنکبوت بیوه سیاه مشاهده شده است و مسئولان مربوطه هیچ اقدامی برای پاک‌سازی و سم‌پاشی نکرده اند.

مشاهده عنکبوت بیوه سیاه در مدرسه رازی طولا؛ پیگیری سریع مسئولین را می طلبد

یکی از شهروندان طولا در این باره توضیح داد: چند روز گذشته با تعدادی از اولیا به مدرسه رفتیم، اطراف کلاس‌ها تعداد زیادی از عنکبوت بیوه سیاه پوشیده شده بود حتی تخم‌گذاری هم کرده بودند.
با دیدن چنین صحنه‌ای به مدیر مدرسه اطلاع دادیم، ایشان در جریان این موضوع بود، گفت پیگیر هستیم که سم‌پاشی کنیم، بعد از گذشت چند روز دوباره به مدرسه رفتیم که شاید اقدامی صورت‌گرفته باشد؛ اما هیچ خبری نبود تعدادشان افزایش یافته بود.
وی گفت: من و تعدادی از اولیا، برای امنیت جان فرزندانمان اقدام کردیم، این موضوع را به دهیاری گفتیم دهیاری قول دادند پیگیری می‌کنند؛ اما گفتند نمی دانیم از چه سمی استفاده کنیم.
به‌ناچار شخصاً به مرکز بهداشت رفتم، موفق نشدم رئیس بهداشت ملاقات کنم؛ اما با کارمندان بهداشت این موضوع در میان گذاشتم، آنها مدعی بودند که در جریان این موضوع هستند و گفتند بودجه برای سم‌پاشی نداریم، آموزش‌وپرورش باید پیگیری کند، وظیفه ما نیست.
از مسئولان مربوطه تقاضا داریم به جد پیگیر این موضوع باشند، به جان دانش‌آموزان ارزش قائل شوند؛ زیرا که فرصتی برای بازگشایی مدارس نمانده اگر مدرسه به همین وضع بماند، هیچ دانش‌آموزی به این مدرسه ورود پیدا نمی‌کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات