امروز : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
صفحه نخست | اجتماعی | مسئولان هرمزگانی مطالبات مردم  قشم را دریابید

مسئولان هرمزگانی مطالبات مردم  قشم را دریابید

منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ زیبایی یک شهر به دلیل حفاری‌کردن مسیر از جمله؛ لوله گاز، آب و نبود آسفالت در اکثر خیابان به دلیل بازسازی‌نکردن آسفالت چهره شهر سخیف و امان شهروندان را گسسته می‌کند.

مسئولان هرمزگانی مطالبات مردم  قشم را دریابید

یکی از شهروندان قشمی که از نبود آسفالت ورودی شهر گله‌مند بود گفت: وضع روکش آسفالت در این شهر اسفناک است، گذشته از خیابان‌ها و کوچه‌ها که بعد از حفاری‌کردن ماه ها و سال ها رها می شود، وردی شهر که چهره شهر است همین گونه است.
وی در این باره گفت: مسئولین این شهر مکرر با مسئولان مربوطه به‌ویژه استاندار، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این مسئله را بیان کردند؛ اما صدایشان به جایی نرسیده است.
این شهروند در ادامه عنوان کرد: از زمان دولت سیزدهم برای اجرای یک کیلومتر روکش آسفالت ورودی شهر پیگیری‌های لازم را انجام شده  و در همین راستا تمام تلاشمان را انجام دادیم اما نتیجه ای ندیدیم.
وی با بیان اینکه، شهر قشم به توجه جدی مسئولان نیاز دارد، افزود: در قبال مطالبه‌گری مردم شهر، از مسئولان استانی انتظار می‌رود تا حداقل به خواسته‌هایشان هر چه سریع‌تر جامع عمل بپوشانید.

شهروند قشمی در بخش پایانی سخنانش افزود: بنا به اذعان اغلب شهروندان هرمزگانی و برخی از افراد خاص، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به عنوان یکی از ناکارآمدترین مدیران استانی محسوب می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24883

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *