امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | مسئولان تنها بیمارستان قشم را دریابید

مسئولان تنها بیمارستان قشم را دریابید

منتشر شده در ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ امروز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه بیش از ۲۷ هزار و ۹۸۸ بیمار از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه به بیمارستان‌های قشم خبر داد، درصورتی‌که قشم تنها یک بیمارستان دارد و جوابگوی شهروندان نیست.

مراجعه بیش از 27 هزار بیمار به اورژانس بیمارستان‌های قشم

باوجود تعداد کم متخصص در بیمارستان قشم شهروندان به‌ناچار برای درمان به بیمارستان‌های بندرعباس مراجعه می‌کنند.

باتوجه‌به جمعیت بالای جزیره قشم و موقعیت گردشگری، یک بیمارستان که متخصصان انگشت شماری دارد و جوابگوی شهروندان و گردشگران نیست، متأسفانه آنها هم برای عدم قرارداد خود اقدام کرده‌اند.

مسئولین باید تلاش کنند بیمارستان، از لحاظ متخصصان مجهز شود و شهروندان برای درمان به شهرستان‌های مجاور نروند، نباید اجازه دهیم بنا به دلایلی، اندک متخصصان هم قطع همکاری می‌کنند.

متأسفانه، خبرها حکایت از عدم تمدید قرارداد چندین متخصص پزشکی (ارتوپد، قلب و جراح عمومی) برای بیمارستان قشم دارد که برای شهروندان فاجعه‌بار است.

درخواست شهروندان از مسئولان علوم پزشکی این است که نگاه ویژه‌ای به بیمارستان قشم داشته باشند حق جزیره‌نشینان این نیست که بخواهند برای درمان سرپایی باوجود بیمارستان در جزیره به بندرعباس مراجعه کنند، تقاضا دارند برای نگهداری و استخدام متخصصان بیشتر به این بیمارستان برای رفاه شهروندان به جدیت پیگیری کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات