امروز : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴
صفحه نخست | ورزشی | سومین دوره مسابقه شنا آب‌های آزاد دربندرپل برگزارشد

سومین دوره مسابقه شنا آب‌های آزاد دربندرپل برگزارشد

اخبار :
منتشر شده در ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سومین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد به میزبانی شهرستان بندر خمیر در شهر بندر پل برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

سومین دوره مسابقه شنا آب‌های آزاد دربندرپل برگزارشد

برگزاری این مسابقات به همت پورادیب شهردار بندرپل و اعضای شورای اسلامی و هیئت ورزش‌های آبی بندرپل، با حضور فرماندار خمیر، دکتر مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس، امام‌جمعه بندر پل، معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، بخشدار مرکزی، رئیس هیئت شنا شهرستان و بخشدار کهورستان و جمع کثیری از مردم در خور چَل بندرپل برگزار شد.

میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در این مراسم گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نوار ساحلی ۲۰ کیلومتری شهرستان خمیر کمربند سبز و جاده ساحلی ایجاد کنیم که در کنار آن، ظرفیت گردشگری نیز ایجاد شود.

عبدالله ‌پورادیب شهردار بندرپل نیز با قدردانی از حضور پررنگ شرکت‌کنندگان و همچنین تماشاگران در مسابقه شنا گفت: در این دوره ۳۰ شناگر در مسیری به طول یک کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر پس از طی مسافت پیش‌بینی‌شده، معرفی شدند.

وی افزود: پهنه‌ای که مسابقه برگزار کردیم  بدیع است که از آن می‌توان به‌عنوان یک پهنه گردشگری و توسعه اقتصاد مردم‌محور در شهرستان بندر خمیر و شهر پل کمک کند.

وی ابراز امیدواری کرد: خواسته ما این است که در این راستا، به لحاظ زیر بنایی کمک شود تا بتوانیم ظرفیت‌های بالقوه این خور  زیبا را بالفعل کنیم.

معاد عالی زاده مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در این رقابت ۲۱ نفر به خط پایان رسیدند و نفر اول در ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه توانست خود را به خط پایان برساند. به گفته وی، در این مسابقه عظیم الماسی  از بندرعباس نفر اول، صهیب عقیلی از بندر خمیر نفر دوم و حسین امیری از بندرپل مقام سوم را کسب کردند.

 

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25328

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =