امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
صفحه نخست | اخبار قشم | زنده‌گیری ۴۲۰ قلاده سگ بدون صاحب در قشم

زنده‌گیری ۴۲۰ قلاده سگ بدون صاحب در قشم

منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از جمع آوری ۴۲۰ قلاده سگ بدون صاحب طی ماه های اخیر از سطح شهرهای قشم و درگهان خبر داد.

زنده‌گیری ۴۲۰ قلاده سگ بدون صاحب در قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ محمد پورعلی روز چهارشنبه اظهار کرد: حسب دستور مقام قضایی در یک ماه اخیر ۲ اکیپ فعال شدند که در ۲ شیفت صبح و عصر نسبت به زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب و ولگرد از سطح شهرهای قشم و درگهان اقدام می‌کنند و جمع‌آوری این سگ‌ها را در چارچوب شیوه نامه کنترل جمعیت حیوانات انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام سگ های زنده گیری شده در شهرهای یادشده پس از انتقال به مرکز نگهداری، واکسینه و عقیم‌ می شوند، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ قلاده سگ بدون صاحب و بی پناه عقیم سازی شده‌اند.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: نیروهای این مدیریت به صورت مستمر در سطح شهرهای قشم و درگهان بر تعداد سگ های بدون صاحب و مزاحم قشموندان نظارت داشته و آنها را زنده گیری کرده و به خارج از شهر انتقال می دهند.

پورعلی اضافه کرد: از تمامی دوستداران حیوانات که می‌خواهند به این سگ‌ها کمک کنند یا غذا بدهند، تقاضا داریم در سطح شهرهای یادشده این کار را انجام ندهند، آنها می‌توانند با مراجعه به مکان نگهداری این سگ ها در قشم، هم از این مکان بازدید کنند و هم به حیوانات غذا دهند.

وی با درخواست قشموندان تاکید کرد: در صورت مشاهده سگ‌های بدون صاحب یا بی‌پناه در سطح شهر از طریق شماره ۰۷۶۳۵۲۵۲۴۱۵ موضوع را گزارش دهید تا در اسرع وقت اکیپ‌های ویژه در محل حاضر و اقدام به زنده‌گیری کنند.

مدیرامور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: در راستای ساماندهی حیوانات بلاصاحب و در جهت جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، عملیات زنده گیری این حیوانات در سطح شهر ادامه دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25231

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *