امروز : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴
صفحه نخست | سیاسی | رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب: دکتر پزشکیان به دنبال ایجاد عدالت ،همراهی و همدلی است

رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب: دکتر پزشکیان به دنبال ایجاد عدالت ،همراهی و همدلی است

اخبار :
منتشر شده در ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان با بیان اینکه دکتر پزشکیان ، رئیس‌جمهور منتخب به دنبال ایجاد عدالت ،همراهی و همدلی است گفت: دولت چهاردهم به عنوان یک دولت ملی از همه ظرفیت های موجود به شایستگی استفاده خواهد کرد و کشور را در مسیر واقعی خصوصا در مسایل داخلی ، خارجی و ارتباط با دنیا قرار خواهند داد.

رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب: دکتر پزشکیان به دنبال ایجاد عدالت ،همراهی و همدلی است

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ ابراهیم امینی پوری در نشستی خبری در جمع اصحاب رسانه استان  با تقدیر و تشکراز حضور مردم در پای صندوق های رای بیان کرد: دکتر پزشکیان با چهار تفکر در تقابل بود و در نهایت موفق شد بیشترین آرای مردمی را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری کسب کند که امید واریم روندی که آغاز شده ادامه یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های رئیس جمهور منتخب در حوزه فرهنگ افزود : یکی از بخش هایی که ایشان به جد به آن خواهند پرداخت آزادی رسانه هاست.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان ادامه داد: رسانه ها بایستی آزاد باشند و با نگاه روشن نقاط تاریک مانند اختلاس ،فساد و… را نمایان کنند.

رسانه ها باید کمک کننده به دولت باشند

امینی پوری تاکید کرد : رسانه ها باید کمک کننده به دولت ودر مسیر توسعه همراه و همگام با دولت باشند و نه تنها در قوه مجریه بلکه در همه سطوح مدیریتی به راحتی ورود نمایند و به وظیفه اطلاع رسانی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: قطعادر دولت چهاردهم جایگاه خبرنگاران متفاوت با شرایط فعلی خواهد بودو دولت دیدگاه حمایتی  به بخش رسانه ها خواهد داشت.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان در خصوص سیاست های روابط بین الملل دولت چهاردهم  گفت : روابط با همه دنیا برنامه اساسی دکتر پزشکیان است و ایشان این توان را دارندکه به مسایل بین المللی به خوبی ورود نمایند و از حقوق کشور و مردم ایران دفاع نمایند.

هرمزگان به تعداد استان های کشور استاندار دارد

وی همچنین با تاکید بر اینکه هرمزگان به تعداد استان های کشور استاندار دارد گفت : هرمزگان در درون خود افراد بسیار شایسته و متخصصی برای پست های مدیریتی داردو همیشه هرمزگانی ها با هر تفکر و دیدگاهی سرآمد و منشا اثرات مثبتی در کشور و استان بوده اند.

امینی پوری  با اشاره به اینکه  قطعا یکی از خواسته های ما نبود مدیران پروازی در استان است تصریح کرد : در خصوص به کار گیری نیروهای شایسته اهل سنت تنگناهایی وجود دارد که باید این تنگناها حذف شودو از همه نیرو های توانمند در توسعه و پیشرفت استان و کشور بهره برد.

دولت چهاردهم اعتقادی به حیاط خلوت ندارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تبدیل شدن مناطق آزاد استان به حیاط خلوت گفت : قطعا دولت و شخص  رییس جمهور منتخب اعتقادی به حیاط خلوت ندارد که در این راستا باید این مناطق به فلسفه وجودی خود برگردند زیرا طی سال های متمادی این مناطق نتوانسته اند به اهداف و برنامه های خود برسند و تنها به مجموعه ای بسیار بزرگ و تنومند واردات نیرو از استان های دیگر تبدیل شده و کمتر از نیرو های ساکن در این مناطق  استفاده شده است که برای تغییردر این رویه نیازمند تغییر در قوانین این مناطق هستیم و نگاه دولت به این حیاط خلوتها تغییر خواهد کرد.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان با اشاره به معضلات و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه بیکاری جوانان هرمزگان گفت : استان هرمزگان  با دارا بودن ۵۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک ، نباید دارای فرد بیکار و مشکل اشتغال باشد.

ابراهیم امینی پوری همچنین به استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در استان اشاره کرد و افزود : در هرمزگان بخش قابل توجهی نیروی بانوی توانمند داریم که می توان از این ظرفیت چه در داخل استان و چه در خارج از آن استفاده کرد.

وی در پایان تغییرات مدیریتی در استان در دولت آتی را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت :  این مساله خواست مردم و جامعه است و قطعا کسانی جایگزین می شوند که کارآمد ،کارشناس  ومتخصص حوزه مربوطه باشند.

توسعه بدون توسعه نیروی انسانی عقیم است

در ادامه این نشست قائم مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان نیز  با اشاره به اینکه توسعه بدون نیروی انسانی کارآمد عقیم است گفت:هرچه ثروت خدادادی داشته باشیم اما  انسانی که ظرفیت ها را به فعلیت برساند نباشد ،توسعه بر روی کاغذ می ماند.

مسعود پاکزاد با تاکید بر اینکه توسعه از منابع انسانی آغاز می شود افزود :فضای امروز هرمزگان نیازمند توسعه ،تعامل و خیر خواهی است و با تک حزبی و تک گروهی قابل اداره شدن نیست.

وی ادامه داد: هرمزگان نیرو های توانمند بسیاری دارد که تنها باید سازماندهی شوند و بطور قطع از نیرو های توانمند هرمزگان در عرصه های مختلف استفاده خواهیم کرد و حق ساحل نشینان را ادا می کنیم .

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24335

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *