امروز : ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
صفحه نخست | اجتماعی | دستگیری کلاهبردار اینترنتی در هرمزگان

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹

رئيس پليس فتا استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري فردي که در شبکه هاي اجتماعي با ترفند پرداخت وام فوري و بدون ضامن، از شهروندان کلاهبرداري مي کرد، خبر داد.

دستگيری کلاهبردار اينترنتی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سرهنگ “احسان بهمنی” گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی با ترفند تبلیغات در شبکه های اجتماعی در خصوص پرداخت وام فوری و بدون ضامن، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود : بنا به اظهارات شاکی ، متهم در یکی از شبکه های اجتماعی با آگهی پرداخت وام فوری با جلب اعتماد وی ، برای دریافت وام قرض الحسنه مبلغ ۱۲۳ میلیون تومان را به حساب فرد کلاهبردار واریز کرده و پس از واریز وجه، فرد کلاهبردار از پاسخگوی به وی خودداری نموده است.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : با اقدامات فنی و پلیسی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا ، فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در “بندرعباس” دستگیر شد.

سرهنگ “بهمنی” با بیان اینکه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد ، به شهروندان و مردم استان توصیه کرد: هیچ نهاد یا مرجع رسمی در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خارجی از جمله تلگرام هیچ گونه پرداخت وام یا سرمایه‌گذاری ندارند و این کانال‌ها و صفحات صرفاً برای کلاهبرداری طراحی شده‌اند ، لازم است شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25481

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =