امروز : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
صفحه نخست | اجتماعی | دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم؛ میزبان برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی سراسری

دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم؛ میزبان برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی سراسری

منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از میزبان برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی آزمون سراسری در رشته‌های پزشکی‌، پرستاری و مامایی در دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم خبر داد.

دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم؛ میزبان برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی سراسری

محمد حیدری نارمندی، رئیس این واحد دانشگاهی گفت: دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قشم، در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۸ با جذب ۲۸ دانشجو در رشته دکتری عمومی شروع بکار کرد، هم اکنون دارای رشته‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، ۱۵ نفر عضو هیات علمی و ۳۸۰ نفر دانشجو است.
وی افزود: دانشجویان پزشکی، دوره بالینی خود را در بیمارستان‌های طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی و علوم پزشکی بندرعباس طی می‌کنند. تا کنون ۲۵۳ نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشکده وارد سیستم بهداشت و درمان شده‌اند.
حیدری نارمندی خاطرنشان کرد: در دهه گذشته شاهد درخشش و افتخارآفرینی دانشجویان این دانشکده در کشور بوده‌ایم، می‌توان به کسب رتبه برتر آزمون علوم پایه در سال ۱۳۹۳، کسب مدال طلای حیطه استدلال بالینی توسط آقای فرید محمدی، کسب مدال نقره در المپیاد علمی علوم پزشکی در سال ۱۳۹۸ در مسابقات تیمی، کسب مدال برنز در مسابقات انفرادی، کسب مدال نقره در حیطه استدلال بالینی در سال ۱۴۰۲ توسط خانم هلیا احدی فرد و کسب مدال برنز در حیطه کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ توسط خانم فاطمه کریمی‌پناه اشاره کرد.
وی در پایان از قبولی ۹۶ نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشکده در رشته‌های تخصصی در بهترین دانشگاه‌های سراسری کشور اشاره کرد، گفت: قرارگرفتن نام برخی از دانشجویان این دانشکده در سال‌های ۸۸، ۸۹، ۹۰ و ۹۵ در فهرست دانشجویان یک درصد برتر کشور از دیگر افتخارات این دانشکده در طی فعالیت خود است.

    

     

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *