امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | محدودیت های تردد خودروهای منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی کشور

محدودیت های تردد خودروهای منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی کشور

منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶

به گزارش پایگاه خبری قشم؛  موضوع تردد خودروهای منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی کشور که در زمان ریاست جمهوری شهید در سفر استانی مصوب شده، هنوز به طور کامل اجرایی نشده است.

محدودیت های تردد خودروهای منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی کشور

طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، تقریباً نود درصد از اقدامات لازم برای اجرایی شدن این مصوبه انجام شده و دستورالعمل‌هایی به گمرک ارسال گردیده است. با این حال، هنوز دلایل واضح و مشخصی برای عدم اجرای کامل این مصوبه ارائه نشده است.
یکی از مشکلات عمده‌ای که به دلیل عدم اجرای این مصوبه به وجود آمده، محدودیت‌های جدی در زمینه درمان و خدمات پزشکی است. از آنجایی که شناورهای باری از ساعت ۱۰ شب به سمت سرزمین اصلی حرکت نمی‌کنند و تعداد آمبولانس‌ها و پزشکان متخصص در جزیره نیز محدود است، انتقال بیماران به بندرعباس و دریافت خدمات درمانی به موقع با مشکلات زیادی مواجه است.
این موضوع نه تنها باعث نگرانی شدید مردم قشم شده است، بلکه بارها نیز توسط ائمه محترم جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به این مسائل و اهمیت اجرای این مصوبه برای تأمین سلامت و رفاه مردم، خواهشمند است نسبت به تسریع در اجرای آن و رفع مشکلات موجود اقدامات لازم صورت پذیرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25227

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *