امروز : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
صفحه نخست | اجتماعی |  تعیین تکلیف جذب نیرو در بشاگرد و جزایر هرمزگان تا فردا

 تعیین تکلیف جذب نیرو در بشاگرد و جزایر هرمزگان تا فردا

اخبار :
منتشر شده در ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا فردا آخرین مرحله کانون ارزیابی برای جذب نیرو در شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان برگزار و تعیین تکلیف می‌شوند.

 تعیین تکلیف جذب نیرو در بشاگرد و جزایر هرمزگان تا فردا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ محمد قویدل با تبریک هفته وحدت، دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: امسال در اجرای طرح مهر، با برگزاری آزمون استخدامی در استان، کار جذب و استخدام بیش از سه هزار تن به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار مجوز جذب نیرو در شهرستان بشاگرد و جزایر استان گرفته شده است افزود: تا فردا آخرین مرحله کانون ارزیابی برای این نیرو‌ها داریم که تعیین تکلیف می‌شوند.

وی گفت: سهیمه استخدام در سال گذشته هزار و ۴۵۰ تن بود که این روند امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که همین عامل موجب شد در تامین نیروی انسانی و ساماندهی آن وضعیت مطلوب تری نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: تا کنون بیشتر شاخص‌های مربوط به آماده سازی مدارس، نام نویسی کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و نام نویسی دانش آموزان در مدارس در بین چهار و پنج استان برتر کشور قرار داریم.

قویدل با اشاره به اینکه در بهمن ماه پارسال ۸۰۰ کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل داده شد گفت: در مهر امسال حدود ۴۵۰ کلاس درس جدید با کمک اداره کل نوسازی مدارس و خیران به مجموعه آموزشی اضافه شد.

وی افزود: این کلاس‌ها در شهرستان‌های قشم، میناب و مناطق روستایی است که از مدارس یک کلاسه تا ۱۸ و ۲۰ کلاسه در مرکز استان است که جز طرح‌های نیمه تمام در هرمزگان بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طرح‌های بزرگ مقیاس در مرکز استان به ویژه در محله پیامبر اعظم بندرعباس شاهد خواهیم بود.

قویدل افزود: ۱۵ مدرسه، بین ۱۲ تا ۱۵ کلاسه با حمایت صندوق ملی توسعه و اداره کل مسکن و راه سازی استان در محله پیامبر اعظم شهر بندرعباس ساخته می‌شود.
وی گفت: در هرمزگان تا امروز بیش از ۴۳۳ هزار دانش آموز در سه هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: ۲۹ هزار نیرو در اداره کل آموزش و پرورش داریم که از این شمار ۱۷ هزار تن آموزگار و دبیر هستند.

قویدل با بیان اینکه استان هرمزگان با ۸۷ درصد ساماندهی نیروی انسانی جز سه استان برتر کشور است گفت: هیچ کلاس درسی در اقصی نقاط استان خالی از نیروی انسانی نیست.

وی گفت: امسال تا کنون ۶۵۰ تن نیروی بازنشسته داشتیم و هزار و ۴۰۰ تن نیروی انسانی جدید وارد آموزش و پرورش شدند و این تراز خود نه تنها نسبت به پارسال کاهشی نبوده بلکه روند افزایشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون استخدامی امسال به شکل آموزگار، دبیر و هنر آموز است که در نیمه دوم امسال در استان برگزار می‌شود که در زمان مشخص خود اطلاع رسانی می‌شود.

قویدل افزود: بر اساس اعلام سازمان پژوهش و تالیف کتب درسی دانش آموزان برای نام نویسی کتاب درسی تا پایان شهریور فرصت دارند.

وی با اشاره به اینکه موضوع بازمانده از تحصیل و ترک تحصیل از مسائل مهم آموزش و پرورش است گفت: در نخستین برنامه سند تحول بنیادین، برنامه توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و ذیل این برنامه موضوع جذب بازماندگان و پوشش تحصیلی جز شاخص‌های مهم حاکمیتی است و استان هرمزگان در جذب این دانش آموزان پیشتاز است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25245

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *