امروز : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶
صفحه نخست | ورزشی | تعطیلی دوباره تنها استخر شنای میناب!

تعطیلی دوباره تنها استخر شنای میناب!

اخبار :
منتشر شده در ۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳

مهدی میرآبی، نویسنده و روزنامه‌نگار، در یادداشت ارسالی به "پایگاه خبری صدای میناب" با عنوان «تعطیلیِ دوباره استخر میناب!» نوشت :

تعطیلی دوباره تنها استخر شنای میناب!

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سندروم تعطیلی اماکن ورزشی میناب به استخر هم کشیده شد. همانطور که اولین سالن ورزشی میناب «تختی» و بعد از آن بزرگترین سالن چند منظوره «یادگار امام» تعطیل و غیر قابل استفاده شد.

اکنون استخر هم رفته‌رفته به سرنوشت آن‌ دو دچار می‌شود. ساختمانی که در مقایسه با دو سالنی که نام بردم جدید به حساب می‌آید و عمر درازی ندارد. اما اکنون از امکانات اولیه و ارائه خدمات مناسب عاجز است.

قسمت سونا و جکوزی‌اش که تعطیل بود. رخت‌کن و کمد لباس وضعیت بسیار بدی داشتند و از همه مهمتر در زمستان علی‌رغم سهمیه سوختی که شارژ می‌شد اغلب اوقات آبش سرد و غیر قابل استفاده بود. اما با همه‌ی این معضلاتی که داشت شهروندان ناچار و مجبور بودند برای تفریح و درمان خود از آن بهره ببرند. اکنون از ۱۵ مرداد به این سو کُن فَیَکون شده و عملاً تعطیل است.حالا هم از بچه‌ها در فرجه تعطیلی مدارس دریغ شده و هم از بزرگسالان که بیشتر برای آب درمانی مراجعه می‌کردند.

مسئولین گویا فراموش کرده‌اند که مهیا کردن استخر برای شهروندان واجب و ضروری است. از جنبه تفریح و سرگرمی و فراغت آن که بگذریم محیطی برای درمان بسیاری از بیماری‌های عضلانی است. پزشکانِ ارتوپد و مغز و اعصاب در کنار فیزیوتراپی به بیمارانشان پیاده روی در آب هم تجویز می‌کنند.

از مسئولین و امکانات دولتی که خیری ندیدیم، کاش بخش خصوصی آستین بالا می‌زد و با سرمایه‌گذاری در این بخش برای مردم شهر خود سالن خصوصی و استخر خصوصی دایر می‌کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24742

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *