امروز : ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
صفحه نخست | اجتماعی | بهرمندی۵۰۰ کودک از برنامه های کانون پرورش فکری قشم

بهرمندی۵۰۰ کودک از برنامه های کانون پرورش فکری قشم

منتشر شده در ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از بهره مندی ۵۰۰ کودک و نوجوان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از برنامه های تابستانی این کانون خبر داد.

بهرمندی۵۰۰ کودک از برنامه های کانون پرورش فکری قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ نجوا آزاد گفت: امسال برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مرزی قشم از تنوع بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و همچنان خانواده ها کانون را به عنوان بهترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان خود می دانند.

وی ادامه داد: در تابستان امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این جزیره با هدف شناسایی استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان و رشد و شکوفایی این استعدادها تلاش می کند.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم توضیح داد: از ابتدای فصل تابستان تا پایان روز سیزدهم مردادماه ۴۰ کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف ادبی، هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان مرزی در این کانون برگزار شد.

آزاد اضافه کرد: این فعالیت ها در بخش های دینی، شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان، کار گروهی، آشنایی با کتاب، محیط زیست، مفاخر و بازی و سرگرمی و نظایر آن ارایه شده است.

وی گفت: فعالیت های ویژه تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از اول تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم در حال حاضر۴۳۰ کودک و نوجوان عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره قشم هستند.

وی بیان کرد: کلاس ‌های اوقات فراغت تابستان امسال در بیش از ۴۰ رشته علمی و هنری و ادبی از جمله هم قصه هم نقاشی، سفالی گری، نقاشی با گواش، پرورش حواس و خلاقیت، فن بیان، نوشتن خلاق، رباتیک، الکترونیک، چرتکه، کاردستی آسان و سوزن دوزی(پلیوار) با استقبال کودکان و نوجوانان این جزیره در محل این کانون حال برگزاری است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24512

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =