امروز : ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
صفحه نخست | اجتماعی | افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در هرمزگان تصویب شد

افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در هرمزگان تصویب شد

اخبار :
منتشر شده در ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴

در پی عدم تأیید ۸۰ درصد افزایش نرخ سرویس مدارس در شورای آموزش و پرورش هرمزگان، استاندار این استان مصوبه افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس را اعلام و ابلاغ کرد.

افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در هرمزگان تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری قشم، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور، در این خصوص اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس بر مسائل مهمی از جمله آمادگی فضای فیزیکی مدارس به لحاظ کامل بودن امکانات و شادابی و ایمنی، مسیر تردد امن مدارس و افزایش نرخ سرویس مدارس مورد تأکید و رصد روزانه است.

وی افزود: مردم شریف استان در جریان هستند که نرخ قبلی مطرح شده در شورای آموزش و پرورش استان افزایش ۸۰ درصد داشت که تأیید نکردیم چون که افزایش نرخ سرویس مدارس نباید چیزی بیش از میزان تورم باشد که مردم برای مسئله آموزش فرزندان خود تحت فشار قرار گیرند.

استاندار هرمزگان از تصویب نهایی افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و تأکید کرد: شرکت‌های مجری سرویس مدارس در سراسر استان فقط ۳۵ درصد می‌توانند افزایش نرخ نسبت به سال قبل را لحاظ کنند و قطعاً فرمانداران و ناظران ستاد تنظیم بازار در صف اول نظارت جدی بر اجرای این مصوبه هستند و با هرگونه افزایش بیشتر برخورد خواهند داشت.

مهدی دوستی از مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان نیز خواست هرگونه تخطی از این مصوبه را به دبیر شورای آموزش و پرورش استان گزارش کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25249

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *