امروز : ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
صفحه نخست | اقتصادی | افزایش گشت‌های کنترلی صید غیرمجاز با تجمیع نیروهای یگان

افزایش گشت‌های کنترلی صید غیرمجاز با تجمیع نیروهای یگان

اخبار :
منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات نقش مهمی در خدمت به مردم و صیادان زحمتکش دارد گفت: پویایی و فعالیت یگان حفاظت منابع آبزیان با وجود کمبود نیرو و منابع مشهود است اما باید با همه محدودیت‌ها شاهد ارتقای فعالیت ها و حفاظت از ذخائر باشیم.

افزایش گشت‌های کنترلی صید غیرمجاز با تجمیع نیروهای یگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، چهارمین نشست شورای حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان،معاون برنامه ریزی و منابع شیلات استان ، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، روئسای شیلات شهرستانها و مسئولین شیلات استان ، در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان برگزار گردید.

مسعود بارانی تشدید برخورد با صید و صیادی مخرب و غیر مجاز را در دستور کار یگان حفاظت منابع شیلات آبزیان قرار داد و تصریح کرد: بی شک ذخایر آبزیان انفال بوده و انقراض و آسیب به هرگونه آبزی در دریا خساراتی جبران ناپذیر و مخرب است.

بارانی در این جلسه بر عزم همگانی در حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دراستان تاکید کرد و گفت: بدون شک حراست از ذخایر ارشمند آبزیان مهم ترین وظیفه نیروهای این یگان است.

وی پیگیری امحا ادوات صید غیر مجاز ضبط شده ، انتقال پایگاه حفاظت منابع آبزیان از قشم به درگهان، بازدید از بنادر صیادی به صورت مستمر توسط شیلات شهرستان ها، برپایی گشت ها ی کنترل صید غیرمجاز به صور ت تجمیعی و با همکاری و حضور شیلات شهرستان ها و سایر واحدها ،برگزاری جلسات شورای یگان حفاظت منابع آبزیان به صورت ماهانه و در سطح همه شهرستانهای شیلاتی رااز اهم موضوعات مطرح شده در این نشست خواند.

مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: در این نشست شیلات شهرستان ها و فرماندهان پایگاه های یگان حفاظت منابع آبزیان در راستای دریابست و فصل صید میگو به ارائه گزارش عملکرد پرداختند .

گفتنی است در پایان این نشست به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مدیرکل شیلات هرمزگان از فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان با اهدا لوح سپاس تقدیر کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=25520

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =