امروز : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰
صفحه نخست | شهرقشم | وعده های تو خالی احداث پایگاه آتش نشانی؛ باری دیگر انباری در اسکله رمچاه خاکستر شد

وعده های تو خالی احداث پایگاه آتش نشانی؛ باری دیگر انباری در اسکله رمچاه خاکستر شد

منتشر شده در ۳۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ آتش‌سوزی چند روز گذشته انبار واقع در اسکله صیادی روستای رمچاه قشم رخ داد با نبود یک پایگاه آتش‌نشانی در روستا مجبور به کمک گرفتن از آتش‌نشانی‌های قشم، سوزا، زیرانگ، درگهان شدیم، خوشبختانه با اقدام به‌موقع آتش‌نشانان، همکاری مردم و صیادان رمچاه آتش‌سوزی مهار شد و به انبارهای مجاور سرایت نکرد.

وعده های تو خالی احداث پایگاه آتش نشانی؛ باری دیگر انباری در اسکله رمچاه خاکستر شد

آتش‌سوزی در انبار اسکله رمچاه معضل عظیمی برای مردم این روستا است که هر سال چندین بار تکرار می‌شوند؛ اما هر بار باید از شهرهای اطراف به کمک این روستا بیایند، تا یک تیم کمکی برسد شاید چندین انبار در آتش بسوزد.
چه کسی جوابگوی مردمی که همه اموالشان در آتش می‌سوزد می‌شود؟
چه کسی می‌خواهد خسارت آنها را به عهده بگیرد؟
یک پایگاه آتش‌نشانی آیا خواسته زیادی است که مردم این روستا از مسئولان دارند؟

مسئولانی که چشم خود را به روی همه این اتفاقات می‌بندد و هر بار با وعده‌های پوچ دل مردم این روستا را گرم می‌کنند، اما خبری از ایستگاه آتش‌نشانی نیست.
تا کی باید آتش‌نشانی از شهرهای هم‌جوار به کمک این روستا بیایند یا اینکه مردم و صیادان خود اقدام کنند و آتش را خاموش کنند.
از مسئولان مربوطه تقاضا داریم به کمک مردم این روستا بیایند و درخواستی که حق مردم است، اما سال‌هاست از آن بی‌نصیب هستند را عملی کنند.
در محدوده ساحل جنوبی از شهر قشم تا شهر سوزا هیچ‌گونه پایگاه و حتی یک ماشین یا تیم عملیاتی آتش نشانی وجود ندارد؛ آیا این حق این مردم است؟
لطفاً مسئولان مربوطه پاسخگو باشند، شاید وقتی یک‌ خانه در آتش بسوزد تا زمانی که آتش‌نشان‌های هم‌جوار بیایند جان چندین نفر را خواهد گرفت.
تا دیر نشده به داد مردم این روستا و تقاضایی که بر حق است برسید.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24426

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =