امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
صفحه نخست | اخبار قشم | برخورد پلیس با ناشران شایعه های دروغین

برخورد پلیس با ناشران شایعه های دروغین

اخبار :
منتشر شده در ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰:۳۵

🔴اطلاعیه فوری

درپی انتشار شایعه کذب در فضای مجازی مبنی بر ربایش تعدادی از قشموندان، فرمانده انتظامی این شهرستان پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

🔴با انتشار دهندگان اخبارجعلی و شایعات که موجب رعب، وحشت و نگرانی مردم شده و موجبات سوءاستفاده افراد مغرض و رسانه های معاند را فراهم می آورند، برابر ماده۱۹قانون مبارزه با جرائم رایانه ای برخورد می شود.

سرهنگ حسین الهی ضمن تکذیب اخبار منتشره درخصوص ربوده شدن تعدادی از قشموندان عزیز که در فضای مجازی در حال انتشار است گفت:
با اشاعه دهندگان اینگونه اخبار جعلی که احساس امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و سعی در ترویج بی اعتمادی در بین شهروندان نسبت به ماموران جان برکف امنیتی و انتظامی داشته و اهداف خاصی را (در یکی از امن ترین شهرهای کشور که سالانه پذیرای ده ها هزارنفر گردشگر است) دنبال می کنند، برخورد می کنیم.
پس از وارد کردن ضربه مهلک توسط غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گرداننده کانال سراسر دروغ و ضد انقلاب، معاندین سعی دارند تا به هر طریق ممکن ضمن به حاشیه بردن این دستاورد مهم و پیچیده اطلاعاتی، با ناامن جلوه دادن کشور، قدرت و توانایی های مدافعان وطن را کمرنگ کرده و آنان را درنظر مردم ناتوان جلوه دهند.
تعدادی از رسانه های فعال مجازی به صورت ناآگاهانه در بوجود آمدن این فضا، اثر گذار بوده اند که لازم است با هوشیاری کامل، قبل از انتشار هرگونه خبر امنیتی، صحت و سقم موضوع را از مسئولین انتظامی و امنیتی به عنوان مرجع رسمی استعلام نمایند.
گفتنی است که با اقدام به موقع عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قشم، افرادی که اقدام به نشر اکاذیب کرده بودند، شناسایی و اقدامات قانونی در این خصوص صورت پذیرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم
سرهنگ ستاد حسین الهی

🔹 بروزترین اخبار جزیره قشم را در مجموعه پایگاه خبری قشم بیابید.🔹

🔻 کانال واتساپ ما را دنبال کنید🔻
https://chat.whatsapp.com/IpWT6WYGgKv5bBFqrpk0oP

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=852

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *