امروز : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲
صفحه نخست | اخبار قشم | ۸ مصدوم در پی آتش سوزی در ساختمانی ۴ طبقه در قشم

۸ مصدوم در پی آتش سوزی در ساختمانی ۴ طبقه در قشم

منتشر شده در ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۵
ساختمانی ۴ طبقه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، بامداد امروز ساختمانی ۴ طبقه در قشم طعمه حریق شد.

حسین قاسمی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ساعت۴:۳۰ بامداد امروز، گزارش یک مورد حریق در شهرک الهیه قشم به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ارسال و از همان دقایق اولیه تیم های اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی در محل حضور دارند. سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.

قاسمی در ادامه افزود: ساختمانی مذکور یک ساختمان مسکونی چهار طبقه می باشد که ظاهرا زیر زمین آن انبار چوب بوده که به علت شدت حریق ساختمان ریزش کرده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امدادرسانی به مصدومین حادثه حریق ساختمان مسکونی در الهیه قشم همچنان ادامه دارد و به علت سرایت آتش، به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده‌اند که توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ قشم خدمات درمانی سرپایی در محل دریافت کردند.

قاسمی در تشریح حال مصدومین این حادثه گفت: یکی از مصدومین حادثه، آقای ۲۳ ساله است که درهمان دقایق اولیه با تشخیص مسمومیت استنشاقی، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود علائم حیاتی از بیمارستان ترخیص و سایر مصدومان هم با دریافت خدمات درمانی از قبیل اکسیژان تراپی و انجام دارو درمانی در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شدند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12993

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *