امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
صفحه نخست | اجتماعی | ۸۸۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند

۸۸۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند

منتشر شده در ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸
کرونا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،دکتر فاطمه نوروزیان روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ۱۰۹ نفر از بیمار ها در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو)  بستری هستند که حال ۱۴نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
وی بیان داشت: در شبانه روز گذشته ۶ نفر شامل ۴ زن و ۲ مرد در بازه سنی ۴۱ تا ۸۹ سال از شهرهای بندرعباس، بستک، میناب و قشم جان خودشان را از دست داده اند و بااین تعداد شمار جانباختگان کرونایی در استان به یکهزار و ۵۵۰ نفر رسید.

واکسیناسیون ۲۵ هزار نفر از افراد بالای ۵۰سال هرمزگانی انجام شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تزریق واکسن کرونا در این استان گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از افراد ۵۰ تا ۶۰ ساله این استان واکسینه شده اند.
نوروزیان درباره نرسیدن پیامک نوبت تزریق واکسن برای شماری از افراد بالای ۵۰ سال دراستان گفت: شمار افراد بالای ۵۰ سال در استان بیشتر از افراد بالای ۶۰ سال است و به همین علت تا نوبت به همه افراد برسد چند روزی طول می‌کشد.
وی گفت: ابتدا افرادی که پرونده الکترونیک سلامت در مراکز جامع سلامت دارند در اولویت دعوت برای واکسیناسیون قرار گرفته اند و به تدریج همه افراد بالای ۵۰ سال تا چند روز آینده واکسن دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6177

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *