امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
صفحه نخست | اخبار قشم | ۶۴.۳۷ میلیارد ریال طرح در قشم به بهره‌برداری رسید

۶۴.۳۷ میلیارد ریال طرح در قشم به بهره‌برداری رسید

اخبار :
منتشر شده در ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پنج پروژه به حجم اعتبار ۶۴.۳۷ میلیارد ریال با حضور فرماندار و مسوولان محلی در بخش مرکزی قشم به بهره‌برداری رسید.

طی آیین‌های افتتاحیه امروز، پمپ بنزین روستای رمچاه با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز به کار کرد.

میزان اشتغال‌زایی این طرح ۱۲ نفر است و با برخورداری از دو مخزن ۴۸ هزار لیتری و چهار تلمبه دو نازله، بنزین مورد نیاز شهروندان را تامین می‌کند.

آسفالت معابر روستای توریان و کوشه نیز مجموعا با حجم اعتبار افزون بر ۱۳.۷۷ میلیارد ریال و میزان آسفالت ۲۹ هزار و ۳۰۳ مترمربع جهت بهره‌برداری در اختیار روستانشینان قرار گرفت.

زمین ورزشی چمن مصنوعی آل‌کمال نیز با اعتبار ۵.۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۵۰ مترمربع از محل درآمدهای داخلی شهرداری شهر قشم به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح پرواربندی گوساله یکصد رأسی روستای باغ بالا با حجم اشتغال چهار نفر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریالی بخش خصوصی خاتمه بخش پروژه‌های افتتاحی در پنجمین روز از هفته دولت در قشم بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=769

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *