امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
صفحه نخست | اخبار قشم | ۵۵ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در قشم ثبت‌نام کردند

۵۵ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در قشم ثبت‌نام کردند

منتشر شده در ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۳
انتخابات

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا، علیرضا نصری روز سه‌شنبه در بازدید از محل ثبت‌نام نامزدهای انتخابات در فرمانداری افزود: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه آغاز و تا پایان ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر که به صورت حضوری در فرمانداری‌ها انجام می‌شود تا ساعت ۲۰ شب تمدید شد.

فرماندار قشم تصریح کرد: همچنین ثبت نام به صورت غیر حضوری و الکترونیکی از طریق سایت و اپلیکیشن نیز تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد.

وی تاکید کرد: داوطلبان شرکت در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر قشم، درگهان، سوزا و طبل ثبت نام خود را برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4607

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *