امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
صفحه نخست | اجتماعی | ۳۳۰۰ نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

۳۳۰۰ نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

منتشر شده در ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
نفر

به گزارش پایگاه خبری قشم ؛ به نقل از ایرنا،رضا دریایی روز شنبه در گفتگویی  افزود: در ۶۵ جلسه وبینار برگزار شده، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر افراد بالای ۱۵ سال در این دوره‌ها شرکت یافتند.

وی ادامه داد: خود مراقبتی، مهارت پیش از ازدواج، آسیب و فرصت فضای مجازی، مدیریت خشم، حل مساله در خانواده و جامعه، حل تعارضات زناشویی و خودشانسی از دوره‌های برگزار شده توسط این اداره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم تصریح کرد: مهارت‌های ارتباطی در کاهش طلاق، بررسی ملاک و معیار ازدواج سالم، خانواده پایدار، مهارت جنسی، روابط زناشویی، تنظیم خانواده، تاب‌آوری و تصمیم گیری و انتخاب هدف نیز از سایر سرفصل‌های آموزش مجازی این اداره به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: این اداره برنامه‌های پیاده‌روی، پرتاب در ورزش بسکتبال، دارت، طناب زنی و ورزش در خانه، جشنواره زمستانه، بازی‌های خلاق در شب یلدا، مسابقه‌های عکاسی، داستان و شعر را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در قشم برگزار کرده است.

دریایی تاکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه برنامه های اداره ورزش و جوانان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و از طریق فضای مجازی برگزار شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4510

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *