امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
صفحه نخست | اجتماعی | ۳۱۳ خودرو متخلف در هرمزگان اعمال قانون شدند

۳۱۳ خودرو متخلف در هرمزگان اعمال قانون شدند

منتشر شده در ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰
هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سرهنگ مهرداد مشوق با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به شیوع و گسترش موج جدید بیماری مرگبار کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع آن و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله باکرونا و تصمیم های مسئولان استانی، طرح ممنوعیت تردد و خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به هرمزگان از مورخه ۲۴ مردادماه در استان اجرا شد.

وی افزود : در اجرای این طرح در۴۸ ساعت گذشته تعداد ۶۸۹ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی هرمزگان توسط پلیس و همکاری دستگاه های مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۱۰۸نفر نیروی انتظامی در ۹ نقطه از استان مستقر هستند، تصریح کرد: به یک هزار و ۸۳۵ نفراز شهروندان و رانندگان توسط مأموران پلیس راه تذکر زبانی داده شده است.

سرهنگ مشوق ابراز داشت: در این طرح، ۴۴ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و ۲۶۹ دستگاه خودرو به مبلغ یک میلیون تومان توسط عوامل پلیس و دوربین های ثابت اعمال قانون شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به این که تمام تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه باید خود را تابع دستورهای بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم، گفت: از هموطنان خواستاریم به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس، مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با ماموران نیروی انتظامی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان بسیار بحرانی بوده و تا روز ۲۷ مردادماه حدود یک هزار و ۹۸۹ نفر فوتی قطعی کرونا در این استان ثبت شده و هم اکنون یک هزار و ۳۴۷ نفر مبتلا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که ۱۴۱ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر می باشند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6621

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *