امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
صفحه نخست | اخبار قشم | ۳۰ کارتن اقلام بهداشتی از چین به قشم ارسال می‌شود

۳۰ کارتن اقلام بهداشتی از چین به قشم ارسال می‌شود

اخبار :
منتشر شده در ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

ا رایزنی های انجام شده، یک محموله شامل ۳۰ کارتن اقلام بهداشتی جهت پبیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از چین به جزیره قشم ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی، میراث فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم روزچهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این محموله دارای ۲۴ کارتن دستکش لاتکس و ۶ کارتن پد الکلی است.

مرتضی شیخ زاده افزود: محموله مذکور از طریق شرکت اویک (AVIC) و به عنوان سهم مشارکت اجتماعی این شرکت در جزیره قشم از چین ارسال شده است.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع بیماری کرونا در ایران، سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت‌های خارجی فعال در این منطقه خواست سهم مسوولیت شهروندی خود را نسبت به جزیره ایفا کنند.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: شرکت اویک نیز در این رابطه اقدام کرد که توانست این محموله را تهیه کند.

وی افزود: این در حالی است که در کشور چین به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های مختلفی توسط دولتمردان این کشور بر کالای پزشکی اعمال می‌شود.

شیخ زاده ادامه داد: محموله مذکور هم اکنون به سفارت ایران در کشور چین به عنوان تنها کانال رسمی منتقل شده است و به زودی به قشم ارسال خواهد شد.

شیخ زاده خاطرنشان کرد: بخشی از این محموله به منطقه آزاد چابهار و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور ارسال خواهد شد و بخش دیگر آن در جزیره قشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در استان هرمزگان تا کنون جواب آزمایش ۱۱۲ نفر مثبت اعلام شده است. از این شمار، ۹۲ نفر ترخیص، ۱۱ نفر بستری و ۹ نفر فوت شدند.

بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در استان با۶۱ نفر در بندرعباس ثبت شده است و در کیش ۲۳ نفر، قشم ۱۲، پارسیان ۲، بستک ۲، بندرلنگه ، رودان و میناب هر کدام سه، حاجی آباد، جاسک، خمیر نیز هر کدام یک نفر مبتلا هستند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1200

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *