امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۲ هزارو ۳۰۰ مددجوی زندان‌ های هرمزگان به مرخصی می‌روند

۲ هزارو ۳۰۰ مددجوی زندان‌ های هرمزگان به مرخصی می‌روند

منتشر شده در ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
زندان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علی صالحی روز شنبه در دیدار چهره به چهره با مددجویان زندان بندرعباس و بررسی مشکلات قضایی آن‌ها افزود: این مددجویان به مدت ۱۵ روز به مرخصی می روند.

وی بیان داشت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای کمک به آزادی زندانیان و کاهش مجازات حبس و همچنین کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها استفاده می‌شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت:امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و این ارفاق قانونی شامل سارقان سابقه دار و مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می‌کنند، نمی‌شود.

تخفیف مجازات به زندانیان در مسیر اصلاح اعطا می‌شود

مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: عفو، تخفیف مجازات و استفاده از سایر تاسیسات قضایی تنها به زندانیانی اعطا می‌شود که در مدت حبس مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفته و از اعمال و رفتار گذشته پشیمان شده اند.

مصطفی کیشانی افزود: شرایط و امکانات لازم برای باز پروری مددجویان در زندان‌های هرمزگان فراهم شده است و پرونده افرادی که شرایط لازم را دارند به مقام‌های قضایی جهت برخورداری از رافت اسلامی ارسال می‌شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیرکل زندان‌های استان، دادستان بندرعباس و جمعی از قضات محاکم قضایی از زندان بندرعباس بازدید کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6552

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *