امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۲ اثر از فیلم ساز قشمی به جشنواره «جزر و مدکوتاه» پرتغال راه یافت

۲ اثر از فیلم ساز قشمی به جشنواره «جزر و مدکوتاه» پرتغال راه یافت

منتشر شده در ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸
فیلم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،این هنرمند قشمی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: فیلم های کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن با موضوعات  دریا، طبیعت، تغییر اقلیم، سنت‌ها که در این نمایشگاه مذکور پذیرفته شده در تاریخ ۱۷ تا ۲۳ ژوئیه اکران می‌شود.

بشارتی افزود: فیلم کوتاه «مرگ در بعد از ظهر» روایت کوتاهی از آثار شیوع بیماری کرونا بر محیط زیست و حیات جانوران را برای مخاطبان و تماشاگران به نمایش می گذارد.

این هنرمند تصریح کرد: مدت زمان این فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه است که کار نویسندگی، تهیه کنندگی، تصویر برداری و کارگردانی آن را خود انجام داده ام.

وی افزود: منصور وحدانی، تدوین، امین اردانی، صداگذاری، سیدحامد نوبری، مشاور هنری و یونس دهقانی طراحی پوستر این فیلم را برعهده داشته اند.

بشارتی خاطرنشان کرد: کمیل جعفری و حسن بازماندگان به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی همچنین گفت: فیلم کوتاه «چَل» نیز در ۹۰ ثانیه به روایت ماجرای مرگ و زندگی می‌پردازد. بشارتی افزود: کارگردانی، تصویربرداری و بازیگری این اثر را خود انجام داده ام.

وی افزود: تدوین و صداگذاری این فیلم برعهده منصور وحدانی و ایده پرداز آن هم عبدالرسول رنجبر بوده و سید حامد نوبری نیز به عنوان مشاور در تهیه این فیلم فعالیت داشته است.

این هنرمند ۴۴ ساله فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه عکاسی و مستندسازی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. وی تاکنون با حضور در افزون بر ۱۵۰ جشنواره ملی و بین‌المللی توانسته  قشم را به عنوان یک جزیره گردشگری با ظرفیت‌های زیبا به مردم دنیا معرفی کند.

نشان طلایی مسابقه بین المللی عکس آساهی شیمبون کشور ژاپن، مدال طلای مسابقه بین المللی بریستول کشور انگلستان، نشان طلای مسابقات بین المللی آرولای ترکیه، برنز F۲ آرژانتین، دیبلم افتخار جشنواره بین المللی پولیدف بلغارستان، کسب روبان افتخار مسابقه عکس بین المللی پرسپکتیو هند و تقدیر جشنواره بین المللی خیام در ایران بخشی از افتخاراتی است که طی چند سال اخیر نصیب این هنرمند قشمی شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6071

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *