امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
صفحه نخست | اجتماعی | ۲۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در قشم اهدا شد

۲۷ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در قشم اهدا شد

منتشر شده در ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
تبلت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، حسین دیرباز روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، تعداد زیادی از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن وسایل مناسب برای اتصال به شبکه شاد و نداشتن دسترسی به فضای مجازی، با حمایت خیران و مدیران مدارس (اهدای تبلت) از این فضای آموزشی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: اطلاعات دانش‌آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم و سایر دانش‌آموزان کم بضاعت از سوی مدیران مدارس جمع‌آوری و تبلت، گوشی تلفن همراه و بسته‌های حمایتی بین آنان توزیع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش قشم تصریح کرد: برای سایر دانش‌آموزان که به آموزش مجازی دسترسی ندارند، معلمان با مراجعه به منزل این دانش‌آموزان جزوه‌های درسی را به آنان ارائه کردند.

دیرباز اظهار کرد: آموزش در فضای مجازی شرایط سختی را برای معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی ایجاد کرده اما آموزش و پرورش قشم توانست تمام محتواهای درسی در مقاطع مختلف تحصیلی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد: محور برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید تصمیمات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است و تمام مراکز آموزشی قشم آمادگی آموزش به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

۲۷ هزار و ۵۱۹ دانش‌آموز  در ۲۲۳ مدرسه قشم مشغول به تحصیل هستند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5856

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *