امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷
صفحه نخست | اجتماعی | ۱۲۰ متقاضی اشتغال زایی در قشم به بانک معرفی شدند

۱۲۰ متقاضی اشتغال زایی در قشم به بانک معرفی شدند

منتشر شده در ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶
اشتغال

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،علیرضا نصری روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قشم افزود: این تسهیلات در قالب طرح سحاب بنیاد برکت کشور طراحی شده است که تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و با نرخ ۴ درصد، برای هرنفر  پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات با تنفس سه تا ۶ ماهه، بازپرداخت سه تا پنج سال، امکان پرداخت برای مشاغل کارگاهی با معرفی چهار نفر از اعضای یک خانواده و تا سقف ۲ میلیارد ریال قابل پرداخت است.

فرماندار قشم با بیان اینکه این تسهیلات به همه مشاغل پرداخت می‌شود، تصریح کرد: محدودیتی برای تعداد تسهیلات وجود ندارد و تعداد طرح‌های قابل معرفی به بانک شناور است.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه اشتغال در مناطق هدف، افزایش نرخ بهره‌وری سرمایه، تنوع بخشی تولیدات روستایی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و توان افزایی اقتصادی و افزایش سطح درآمد روستاییان ایجاد شده است.

نصری افزود: هم اکنون طرح سحاب در چند روستای بخش حرا شامل چاهُو شرقی، گَوَرزین، مَلِکی، هَفت رَنگو، سُهِیلی و شهر طبل آغاز شده و قرار است در سراسر شهرستان اجرا شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6210

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *