امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | کمانداران در قشم اردو می‌زنند

کمانداران در قشم اردو می‌زنند

منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰
ملی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ غلامرضا شعبانی بهار، اظهار کرد: برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در مسابقات برون مرزی از مهر اردوهای ریکرو و کامپوند را آغاز کردیم و تلاش بر این است که این اردوها تا پایان سال ادامه داشته باشد.

وی گفت: با توجه به سردی هوا و با رایزنی که با اداره کل تربیت بدنی و ستاد ملی مبارزه با کرونای جزیره قشم داشتیم، سعی داریم در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی، اردوی کمانداران ریکرو و کامپوند را اواخر آذر در جزیره قشم برگزار کنیم.

وی پیرامون این پرسش که آیا زهرا نعمتی هم با کمانداران اردو خواهد داشت یا خیر؟ تصریح کرد: نعمتی در حال حاضر مربی اختصاصی دارد و هر کجا تصور کند شرایط برگزاری اردو برای او فراهم است، اردوی خود را برپا خواهد کرد. حال این که بخواهد انفرادی تمرین کند یا با سایر کمانداران در اردو باشد، برای ما فرقی نمی کند و شرایط لازم را برای او فراهم خواهیم کرد.

شعبانی بهار در پاسخ به این پرسش که چه مسابقاتی برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک پیش بینی شده است، افزود: اردیبهشت سال آینده کمانداران برای شرکت در کاپ آسیا عازم تایلند می شوند و سپس اواخر اردیبهشت برای حضور در کاپ جهانی به شانگهای چین می روند و در نهایت برای کسب سهمیه المپیک خرداد به فرانسه خواهند رفت.

رییس فدراسیون تیروکمان در پایان گفت: تمام برنامه ریزیهای پیش بینی شده بستگی به وضعیت کرونا دارد و ما به صراحت نمی توانیم بگوییم امکان اعزام تیم به این مسابقات وجود دارد یا خیر؟

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4159

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *