امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
صفحه نخست | اجتماعی | کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ

اخبار :
منتشر شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷
مغازه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ، ضمن رصد و کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان ، یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: مأموران انتظامی حین گشت زنی های هدفمند در یکی از محورهای فرعی ورودی شهرستان حاجی آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف دادند که راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده متواری شدند که پس از تعقیب و گریز طولانی در یک اقدام ضربتی خودروی مذکور ناچار به توقف و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

صالحی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه بی سیم کشف شد، تصریح کرد: دو دستگاه خودرو دیگر نیز که محموله مواد مخدر را اسکورت می کردند توقیف شده اند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مسیر تردد این باند قاچاق مواد مخدر محور مواصلاتی شهرستان رودان به سمت بخش احمدی حاجی آباد بوده که در این رابطه ۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده اند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2317

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *