امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | کشف ۲۳۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در میناب

کشف ۲۳۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در میناب

منتشر شده در ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
ماده مخدر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر، از دپوی یک محموله سنگین ماده مخدر در منزلی در یکی از روستاهای شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و تحت نظر قرار دادن قاچاقچیان، محل دپو مواد مخدر را در بندر کلاهی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با تشکیل چند تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: مأموران با هوشیاری کامل پس از شناسایی و محاصره منزل موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در بازرسی از محل، ۲۳۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کنند.

سردار جعفری با بیان اینکه در حین ماموریت عده ای قصد داشتند با سنگ پرانی جهت فراری دادن متهم و جلوگیری از جابجایی مواد اقدام کنند که با شلیک چند تیر هوایی توسط ماموران، افراد متفرق شدند ؛ اظهار داشت: در این رابطه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سایر عناصر اصلی این باند و عوامل سنگ پرانی نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که در استان هرمزگان جایی برای جولان آن وجود ندارد و پلیس،  منطقه را برای آنان ناامن می‌کند و با آنان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10848

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *