امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | کشف ۶۰۴ کیلوگرم تریاک درهرمزگان

کشف ۶۰۴ کیلوگرم تریاک درهرمزگان

منتشر شده در ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۴
تریاک

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سردار غلامرضا جعفری عصر شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر هرمزگان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر کرمان یک باند قاچاق مواد مخدر را در  این استان (کرمان) شناسایی کردند.
وی بیان داشت: پس از رد زنی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه و بکارگیری شیوه‌های خاص پلیسی، تکاوران پلیس مبارزه بامواد مخدر هرمزگان و کرمان در سه عملیات مجزا، سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و کشف تریاک ، اظهارداشت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو و مخفیگاه قاچاقچیان ۶۰۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

توقیف ۲۹ تن کودشیمیایی قاچاق در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف ۲۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در میناب خبر داد.
سردار جعفری اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید چغازردی حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی انجام شده ۲۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی بدون مجوز کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3207

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *