امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
صفحه نخست | اجتماعی | کشف۷۳۰کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

کشف۷۳۰کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سردار “غلامرضا جعفری” بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی استان هرمزگان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های “بندر لنگه”و “میناب” با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان، طی ۲۴ ساعت گذشته برخورد با سوداگران مرگ را به اجرا در آوردند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محورهای ورودی و خروجی  در شهرستان ها اعزام و حین کنترل محورها ۴ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵  را شناسایی و  طی تعقیب و مراقبت های پلیسی خودروها را متوقف کردند.

سردار جعفری ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه خودرو  در شهرستان “بندرلنگه” ۵۱۰ کیلو تریاک و از ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دیگر  ۲۲۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان “میناب” کشف که مجموعا در این طرح ۷۲۰کیلوگرم و۲۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۹کیلو و۹۰۰گرم هروئین کشف و ۴ دستگاه خودرو نیز در این زمینه توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۴ متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی داشته است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4072

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *