امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
صفحه نخست | اجتماعی | کشف۲ فقره قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی

کشف۲ فقره قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی

منتشر شده در ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۷
فقره

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به این دو فقره قتل بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از قتل ۲ نفر و همچنین مجروح شدن یک نفر دیگر بر اثر تیراندازی در یکی از محلات بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل تیمی منسجم و با حضور و هدایت عملیاتی رئیس پلیس آگاهی استان به جهت حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل و کارشناسی لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با انجام تحقیقات میدانی مأموران حاضر در صحنه از شاهدان عینی مشخص شد افرادی به منزل مقتول یورش برده و با اسلحه کلت کمری ۲ نفر را به قتل رسانده و یک نفر دیگر را نیز با شلیک گلوله مجروح کرده اند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: از آنجایی که متهمان با ۲ خودرو پژو ۴۰۵ به درب منزل مقتولان مراجعه کرده بودند سریعا با هماهنگی عوامل انتظامی شهرستان بندرعباس یکی از خودروها در ورودی شهر به همراه ۴ سرنشین شناسایی و سرنشینان آن طی عملیاتی پلیسی دستگیر و جهت ادامه تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مأموران با بهره گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی و شیوه های پلیسی مخفیگاه ۳ نفر دیگر از قاتلان که به یکی از استان های مجاور متواری شده بودند را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی اکیپی از مأموران جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه برابر اظهارات متهمان علت قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده است، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۴ فشنگ جنگی کشف و دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4273

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *