امروز : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱
صفحه نخست | اخبار قشم | چگونه مشکلات استوری اینستاگرام را برطرف کنیم؟

چگونه مشکلات استوری اینستاگرام را برطرف کنیم؟

اخبار :
منتشر شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۷
اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس و ویدئو محور است که شما می توانید عکس و ویدئو و استوری های تان را در آن با دیگران به اشتراک بگذارید که با وجود سادگی کار با آن، برخی مواقع شاهد بروز مشکلاتی جدی در آن نیز هستیم؛ در ادامه قصد داریم به عمده مشکلات استوری اینستاگرام و راه حل رفع آن بپردازیم.

.هنگام آپلود عکس یا ویدیو برای استوری ممکن است با پیام خطای publication in progress یا loading in progress مواجه شوید، یا شاید صفحه سیاه بشود و استوری کامل آپلود نشود.

در این حالت تنها راه حل ریستارت کردن(Restart) دستگاه است و حتی خروج از اینستاگرام و ورود مجدد کمکی نخواهد کرد.

۲٫ممکن است هنگام گذاشتن استوری با هنگ کردن اینستاگرام روبه رو شوید.در این حالت باید برنامه را بسته و دوباره باز کنید.

۳٫گاهی مواقع هم ممکن است استوری ای که به نمایش گذاشته اید نشان داده نشود، راه حل این مشکل این است که شما باید تنظیمات بهینه سازی باتری را غیرفعال کنید. با این کار به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

در خیلی از دستگاه های هوشمند وقتی این قابلیت فعال است استوری در اینستاگرام نمایش داده نمیشود.

۴٫اما اگر روش های قبل هم اثری نداشت برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید.

۵٫عدم نمایش موقیعت جغرافیایی(Location) و زمان برای استوری از دیگر مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه هستند ولی درواقع این یک مشکل نیست و به دلیل درست نبودن تنظیمات ایجاد می شود:

اول مطمئن بشوید که اینستاگرام به موقیعت جغرافیایی شما دسترسی دارد و همچنین تاریخ و زمان گوشی تان درست تنظیم شده باشد.

۶٫کاربرانی که به هیچ عنوان نمیتوانند پست یا ویدیویی آپلود کنند دلیلش این است که برنامه اینستاگرام شان سنگین شده است و باید cache آن را پاک کنند.

در دستگاه های ios نمی شود cache برنامه را پاک کرد و باید برنامه را به صورت کامل حذف و دوباره نصب کنید، اما قبل ازاینکار حتما به یاد داشته باشید که پسوورد اینستاگرام تان را به یاد دارید چون بعد از نصب دوباره، باید از اول نام کاربری و پسووردتان را وارد کنید.

برای حذف cache اینستاگرام در اندروید به قسمت apps بروید و بر روی اینستاگرام بزنید. در قسمت storage بر روی clear data کلیک کنید.

و همچنین بر روی clear cache هم کلیک کنید تا cache اینستاگرام به کلی پاک شود.

نکته مهم : برای آپلود عکس و ویدیو در اینستاگرام حتما باید از اینترنت قوی استفاده کنید چون طبیعی است که اگر اتصال اینترنت شما ضعیف باشد آپلود محتوا با موفقیت انجام نمیشود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2636

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *