امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پیام تبریک شهردار قشم به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک شهردار قشم به مناسبت هفته نیروی انتظامی

منتشر شده در ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵
پیام

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سیدمسعود آل عبایی شهردار شهر قشم طی پیامی ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصا جناب سرهنگ الهی فرماندهی محترم و کارکنان انتظامی شهرستان تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
“بسم الله الرحمن الرحیم
نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند .

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهی محترم و پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی در شهرستان قشم ابراز می‌نمایم و امیدوارم در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسالت دارم.

سیدمسعود آل عبایی
شهردار شهر قشم

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3370

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *