امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پنجمین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی بندرعباس برگزار می‌شود

پنجمین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی بندرعباس برگزار می‌شود

منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶
پنجمین

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایمنا، حامد رضوانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در این نشست، اظهار کرد: هدف از این نشست استفاده از تجربیات رؤسای هیئت‌های ورزشی استان و ایجاد تعامل بهتر برای برگزاری باشکوه پنجمین المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی شهر بندرعباس است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بندرعباس در خصوص ورزش‌های آبی و ساحلی باید از این ظرفیت به درستی بهره‌گیری کنیم و فضای المپیاد را به المپیاد شهروندی غیر از ورزش‌های آبی ساحلی تبدیل کنیم.

رضوانی افزود: با توجه به فاصله‌گیری از کرونا با ایجاد برنامه‌های بانشاط و شاد می‌توانیم اتفاقات خوب را برای شهروندان رقم بزنیم.

امین شاهی، معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در ادامه این نشست، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سالیان گذشته نیز بندرعباس میزبانی این مسابقات را عهده دار بوده است و طی این سال‌ها استعدادهای خوبی را در ورزش‌های آبی و ساحلی کشف کرده‌ایم، امسال نیز این المپیاد در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال، بندرعباس شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی دارد، بر آن هستیم امسال پنجمین دوره المپیاد ورزش‌های ساحلی را نیز برگزار کنیم.

شاهی با بیان اینکه ورزش‌های آبی و ساحلی نشاط اجتماعی را در پی دارد، گفت: در کنار این المپیاد به ورزش‌های محلات توجه ویژه شده است به دنبال برگزاری ورزش‌هایی مثل بسکتبال خیابانی، فوتبال گل کوچک و مینی‌فوتبال که بستر آن آماده است، هستیم.

وی افزود: همایش‌های ورزشی از قبیل ماهیگیری، پیاده‌روی ساحلی و دوچرخه سواری از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

علیرضا مدرس، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: همزمان با برگزاری المپیاد ورزش‌های آبی، ساحلی هرشب برنامه‌های فرهنگی و موسیقی در ساحل برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های مختلفی را برای این رویداد تعریف کرده‌ایم که با توجه به ظرفیت آب و هوایی بندرعباس به دنبال تبدیل این رویداد به یک رویداد ملی در فصل زمستان هستیم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9154

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *